Poniżej prezentujemy listę pracowników wraz z krótką informacją o każdym z nich.


Kamila Wojszkun-Piasecka
Alicja Kruszyńska-Chudzik
Jolanta Dubicka
Justyna Kasperska
Klaudia Bystrzak
Emilia Chrzanowska
Ludwika Durkin
Tesesa Mamos
Wioletta Burda


Kamila Wojszkun-Piasecka

Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Psycholog
Nauczyciel dyplomowany

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w pracy w szkołach oraz w poradni.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy.

ZADANIA

  • Diagnoza psychologiczna uczniów w wieku szkolnym
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
  • Wspomaganie pracy szkół w formie prowadzenia szkoleń oraz psychoedukacji
  • Terapia psychologiczna (praca z lękiem, kryzysem, trudnościami wieku dojrzewania)
  • Doradca zawodowy
  • Doradca metodyczny
  • Trener technik pamięciowych
  • Psychoterapeuta systemowy (w procesie certyfikacji)

Alicja Kruszyńska- Chudzik

Pedagog
Nauczyciel dyplomowany

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkole oraz w poradni.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy.

ZADANIA

  • Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. 1 – 4
  • Diagnoza dysleksji
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
  • Terapia pedagogiczna
  • Współprowadzenie Szkoły dla Rodziców i Wychowawców cz. I, II, III
  • Społeczny Inspektor ochrony danych

PROGRAMY I WARSZTATY

  • Szkoła dla rodziców i wychowawców – cz. I, II, III.
  • Jak rozbroić agresję?
  • Skuteczne uczenie się.
  • Tolerancja.

Jolanta Dubicka

Pedagog , doradca zawodowy, terapeuta
Nauczyciel dyplomowany

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkołach oraz w poradni
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy

ZADANIA

  • Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. IV – VIII
  • Diagnoza dysleksji i dyskalkulii
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
  • Terapia pedagogiczna z wykorzystaniem metod: kinezjologia edukacyjna Paula Dennisona, Terapia EEG Biofeedback, Warnkego, InstrumentalEnrichment® ReuvenaFeuersteina.
  • diagnoza pod kątem wyboru zawodu i kierunku dalszego kształcenia, wspieranie młodzieży w wyborze dalszej ścieżki edukacyjno – zawodowej poprzez poradnictwo indywidualne i zajęcia grupowe

PROGRAMY I WARSZTATY

  • Jak rozbroić agresję?
  • Skuteczne uczenie się.
  • Tolerancja.
  • Warsztaty zawodoznawcze.

Justyna Kasperska

Psycholog, psychoterapeuta systemowy w procesie certyfikacji (ukończony Podstawowy Kurs Terapii Systemowej, Aktualnie w trakcie Kurs Zaawansowany Terapii Systemowej)
Nauczyciel kontraktowy

Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w pracy w szkołach i innych placówkach oświatowych (Punkt Interwencji Kryzysowej, PCPR, Orzecznictwo, punkt wsparcia dla osób pokrzywdzonych przestępstwem)

Studia podyplomowe: Edukacja rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i terapia osób z zespołem Downa, zespołem Aspergera, zespołem Jacobsena, autyzmem, dziecięcym porażeniem mózgowym.

ZADANIA

  • Diagnoza psychologiczna uczniów w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom o charakterze psychoedukacyjnym w zakresie norm rozwojowych rozwoju psychomotorycznego, emocjonalnego oraz społecznego
  • Współtworzenie i prowadzenie “Sieci Psychologów” w powiecie pyrzyckim w celu wymiany doświadczeń oraz koleżeńskiej superwizji
  • Wspomaganie pracy szkół w formie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych, rodziców i uczniów oraz ich psychoedukacja
  • Terapia psychologiczna (praca z lękiem, wsparcie w kryzysie, w trudnościach wynikających okresu adolescencji, rozwój procesów poznawczych takich jak uwaga, pamieć itp. lub innych w zależności od zapotrzebowania)
  • Psychoterapia indywidualna
  • Interwencja Kryzysowa (obejmowanie opieką osób w kryzysie zarówno indywidualnie jak i grupowo w zależności od zapotrzebowania)

PROGRAMY I WARSZTATY

  • Edukacja Seksualna dzieci, młodzieży i rodziców mająca na celu rozwiązanie trudnych,
  • Terapia lęku i innych trudnych emocji w ujęciu systemowym oraz behawioralno – poznawczym
  • Rozwijanie umiejętności poznawczych, warsztat

Klaudia Bystrzak

Psycholog, terapeuta TSR w trakcie certyfikacji (ukończony poziom podstawowy Kursu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, aktualnie w trakcie poziomu zaawansowanego Kursu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach), trener TUS.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog w szkole oraz na oddziale szpitalnym psychiatrii dzieci i młodzieży.
Nieustannie doskonali swój warsztat, biorąc udział w szkoleniach, kursach, konferencjach.

ZADANIA

  • Diagnoza psychologiczna uczniów w wieku szkolnym
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
  • Wspomaganie pracy szkół w formie prowadzenia szkoleń oraz psychoedukacji

PROGRAMY I WARSZTATY

  • Trening Umiejętności Społecznych

Emilia Chrzanowska

Logopeda
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w przedszkolu i w szkole.
Nieustanie doskonali swój warsztat pracy.

Studia podyplomowe: Kształcenie zintegrowane w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, Logopedia szkolna- terapia dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, podyplomowe studia uzupełniające terapii logopedycznej.

ZADANIA

  • Diagnoza logopedyczna w zakresie artykulacji, zasobu słownikowego, stopnia opanowania języka polskiego, płynności, komunikacji dzieci i młodzieży – od urodzenia do ukończenia kształcenia
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
  • Pomoc w koordynowaniu  pracy sieci samokształcenia i współpracy dla logopedów z powiatu pyrzyckiego.

Ludwika Durkin

Neurologopedia, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta, provider metody Johansena
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkołach oraz w poradni
Stale doskonali swój warsztat pracy szkoląc się i wdrażając różnorodne metody oraz kreatywnie tworzy nowe pomoce dydaktyczne

ZADANIA

  • Diagnoza logopedyczna w zakresie artykulacji, zasobu słownikowego, stopnia opanowania języka polskiego, płynności, komunikacji dzieci i młodzieży – od urodzenia do ukończenia kształcenia
  • Diagnoza słuchu dla potrzeb IAS
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
  • Terapia logopedyczna z wykorzystaniem metod: dr Chęćka niepłynności mowy, języka migowego, elementów metody Krakowskiej, Verbo – tonalnej, kinezjologii edukacyjnej Paula Dennisona, Johansena, Warnkego, komunikacji alternatywnej AAC, masażu logopedycznego, programowanie języka u dzieci z wadą słuchu
  • Koordynowanie pracy sieci samokształcenia i współpracy dla logopedów z powiatu pyrzyckiego.

WARSZTAT PRACY

  • Praca z dzieckiem z wadą słuchu, programowanie języka od głoski po zdanie
  • Wykorzystanie metod słuchowych w terapii logopedycznej
  • Wykorzystanie masażu logopedycznego w terapii dzieci z afazją, Zespołem Downa, Zespołem Retta, z autyzmem i Aspergerem oraz z upośledzeniem umysłowym
  • Zastosowanie metody IAS jako wsparcie dla dzieci z zaburzeniem uwagi słuchowej
  • Warsztaty dla logopedów.

Teresa Mamos

Pedagog , nauczyciel dyplomowany – 43 letnie doświadczenie w pracy zawodowej
Studia podyplomowe:
logopedia, neurologopedia, diagnoza i terapia, międzynarodowe studia coachingu, nadzór pedagogiczny,

Kursy:
  • 1 stopnia terapii systemowej rodzin, kurs trenerski,
  • Realizator oraz trener na liście Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie- Szkoła dla rodziców i wychowawców,
  • Trener edukacji włączającej,
  • Koordynator Zachodniopomorskiego Kuratorium Oświaty w zakresie Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej
  • Od 10 lat nauczyciel akademicki oraz trener współpracujący z Ośrodkami Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli  w zakresie szkoleń nauczycieli,
  • Współautor innowacji  Gra Edukacyjna dla dorosłych wspierająca „ Szkołę dla rodziców” w ramach Funduszy Europejskich Wiedza, Edukacja , Rozwój w ramach grantu Skrzydła dla innowacji. Gra została wyróżniona jako jedna z 4 najlepiej ocenionych w Polsce.

Wioletta Burda

Pedagog
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkole oraz w poradni
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy

ZADANIA

  • Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. 1 – 3 oraz dzieci w wieku przedszkolnym
  • Diagnoza dysleksji
  • Diagnoza gotowości szkolnej
  • Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
  • Terapia pedagogiczna, w tym z wykorzystaniem EEG – Biofeedback oraz Warnkego