Poniżej prezentujemy listę pracowników wraz z krótką informacją o każdym z nich.
Kamila Wojszkun-Piasecka
Alicja Kruszyńska-Chudzik
Jolanta Dubicka
Justyna Kasperska
Emilia Chrzanowska
Ludwika Durkin
Tesesa Mamos
Wioletta Burda
Kamila Wojszkun-Piasecka
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Psycholog
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w pracy w szkołach oraz w poradni.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy.
ZADANIA
- Diagnoza psychologiczna uczniów w wieku szkolnym
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Wspomaganie pracy szkół w formie prowadzenia szkoleń oraz psychoedukacji
- Terapia psychologiczna (praca z lękiem, kryzysem, trudnościami wieku dojrzewania)
- Doradca zawodowy
- Doradca metodyczny
- Trener technik pamięciowych
- Psychoterapeuta systemowy (w procesie certyfikacji)
Alicja Kruszyńska- Chudzik
Pedagog
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkole oraz w poradni.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy.
ZADANIA
- Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. 1 – 4
- Diagnoza dysleksji
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia pedagogiczna
- Współprowadzenie Szkoły dla Rodziców i Wychowawców cz. I, II, III
- Społeczny Inspektor ochrony danych
PROGRAMY I WARSZTATY
- Szkoła dla rodziców i wychowawców – cz. I, II, III.
- Jak rozbroić agresję?
- Skuteczne uczenie się.
- Tolerancja.
Jolanta Dubicka
Pedagog , doradca zawodowy, terapeuta
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkołach oraz w poradni
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy
ZADANIA
- Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. IV – VIII
- Diagnoza dysleksji i dyskalkulii
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia pedagogiczna z wykorzystaniem metod: kinezjologia edukacyjna Paula Dennisona, Terapia EEG Biofeedback, Warnkego, InstrumentalEnrichment® ReuvenaFeuersteina.
- diagnoza pod kątem wyboru zawodu i kierunku dalszego kształcenia, wspieranie młodzieży w wyborze dalszej ścieżki edukacyjno – zawodowej poprzez poradnictwo indywidualne i zajęcia grupowe
PROGRAMY I WARSZTATY
- Jak rozbroić agresję?
- Skuteczne uczenie się.
- Tolerancja.
- Warsztaty zawodoznawcze.
Justyna Kasperska
Psycholog, psychoterapeuta systemowy w procesie certyfikacji (ukończony Podstawowy Kurs Terapii Systemowej, Aktualnie w trakcie Kurs Zaawansowany Terapii Systemowej)
Nauczyciel kontraktowy
Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w pracy w szkołach i innych placówkach oświatowych (Punkt Interwencji Kryzysowej, PCPR, Orzecznictwo, punkt wsparcia dla osób pokrzywdzonych przestępstwem)
Studia podyplomowe: Edukacja rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i terapia osób z zespołem Downa, zespołem Aspergera, zespołem Jacobsena, autyzmem, dziecięcym porażeniem mózgowym.
ZADANIA
- Diagnoza psychologiczna uczniów w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom o charakterze psychoedukacyjnym w zakresie norm rozwojowych rozwoju psychomotorycznego, emocjonalnego oraz społecznego
- Współtworzenie i prowadzenie “Sieci Psychologów” w powiecie pyrzyckim w celu wymiany doświadczeń oraz koleżeńskiej superwizji
- Wspomaganie pracy szkół w formie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych, rodziców i uczniów oraz ich psychoedukacja
- Terapia psychologiczna (praca z lękiem, wsparcie w kryzysie, w trudnościach wynikających okresu adolescencji, rozwój procesów poznawczych takich jak uwaga, pamieć itp. lub innych w zależności od zapotrzebowania)
- Psychoterapia indywidualna
- Interwencja Kryzysowa (obejmowanie opieką osób w kryzysie zarówno indywidualnie jak i grupowo w zależności od zapotrzebowania)
PROGRAMY I WARSZTATY
- Edukacja Seksualna dzieci, młodzieży i rodziców mająca na celu rozwiązanie trudnych,
- Terapia lęku i innych trudnych emocji w ujęciu systemowym oraz behawioralno – poznawczym
- Rozwijanie umiejętności poznawczych, warsztat
Emilia Chrzanowska
Logopeda
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w przedszkolu i w szkole.
Nieustanie doskonali swój warsztat pracy.
Studia podyplomowe: Kształcenie zintegrowane w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, Logopedia szkolna- terapia dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, podyplomowe studia uzupełniające terapii logopedycznej.
ZADANIA
- Diagnoza logopedyczna w zakresie artykulacji, zasobu słownikowego, stopnia opanowania języka polskiego, płynności, komunikacji dzieci i młodzieży – od urodzenia do ukończenia kształcenia
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Pomoc w koordynowaniu pracy sieci samokształcenia i współpracy dla logopedów z powiatu pyrzyckiego.
Ludwika Durkin
Neurologopedia, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta, provider metody Johansena
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkołach oraz w poradni
Stale doskonali swój warsztat pracy szkoląc się i wdrażając różnorodne metody oraz kreatywnie tworzy nowe pomoce dydaktyczne
ZADANIA
- Diagnoza logopedyczna w zakresie artykulacji, zasobu słownikowego, stopnia opanowania języka polskiego, płynności, komunikacji dzieci i młodzieży – od urodzenia do ukończenia kształcenia
- Diagnoza słuchu dla potrzeb IAS
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia logopedyczna z wykorzystaniem metod: dr Chęćka niepłynności mowy, języka migowego, elementów metody Krakowskiej, Verbo – tonalnej, kinezjologii edukacyjnej Paula Dennisona, Johansena, Warnkego, komunikacji alternatywnej AAC, masażu logopedycznego, programowanie języka u dzieci z wadą słuchu
- Koordynowanie pracy sieci samokształcenia i współpracy dla logopedów z powiatu pyrzyckiego.
WARSZTAT PRACY
- Praca z dzieckiem z wadą słuchu, programowanie języka od głoski po zdanie
- Wykorzystanie metod słuchowych w terapii logopedycznej
- Wykorzystanie masażu logopedycznego w terapii dzieci z afazją, Zespołem Downa, Zespołem Retta, z autyzmem i Aspergerem oraz z upośledzeniem umysłowym
- Zastosowanie metody IAS jako wsparcie dla dzieci z zaburzeniem uwagi słuchowej
- Warsztaty dla logopedów.
Teresa Mamos
Pedagog , nauczyciel dyplomowany – 43 letnie doświadczenie w pracy zawodowej
Studia podyplomowe:
logopedia, neurologopedia, diagnoza i terapia, międzynarodowe studia coachingu, nadzór pedagogiczny,
- 1 stopnia terapii systemowej rodzin, kurs trenerski,
- Realizator oraz trener na liście Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie- Szkoła dla rodziców i wychowawców,
- Trener edukacji włączającej,
- Koordynator Zachodniopomorskiego Kuratorium Oświaty w zakresie Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej
- Od 10 lat nauczyciel akademicki oraz trener współpracujący z Ośrodkami Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w zakresie szkoleń nauczycieli,
- Współautor innowacji Gra Edukacyjna dla dorosłych wspierająca „ Szkołę dla rodziców” w ramach Funduszy Europejskich Wiedza, Edukacja , Rozwój w ramach grantu Skrzydła dla innowacji. Gra została wyróżniona jako jedna z 4 najlepiej ocenionych w Polsce.
Wioletta Burda
Pedagog
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkole oraz w poradni
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy
ZADANIA
- Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. 1 – 3 oraz dzieci w wieku przedszkolnym
- Diagnoza dysleksji
- Diagnoza gotowości szkolnej
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia pedagogiczna, w tym z wykorzystaniem EEG – Biofeedback oraz Warnkego