Poniżej prezentujemy listę pracowników wraz z krótką informacją o każdym z nich.
Tesesa Mamos
Alicja Kruszyńska-Chudzik
Anna Bajon
Jolanta Dubicka
Justyna Kasperska
Kamila Wojszkun-Piasecka
Ludwika Durkin
Wioletta Burda
Teresa Mamos
dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
pedagog
neurologopedia
trener, coach
trener szkoły dla rodziców
- na stałe uczestniczy we wsparciu szkół w pracy zespołów interdyscyplinarnych,
- prowadzi sieć dla dyrektorów szkół i placówek w Powiecie Pyrzyckim
- realizator programu Golden Five
- realizator “Warsztatów dla dobrych rodziców”
- szkolenia i warsztaty dla Rad Pedagogicznych
- pedagogizacja rodziców
- indywidualne wsparcie rodziców z zastosowaniem technik coachingowych lub w nurcie terapii systemowej rodzin
- od ponad 20 lat realizator Szkoły dla rodziców – wpisana jako realizator i trener na listę ORE,
- współautor innowacji Gra edukacyjna wspierająca szkołę dla rodziców w ramach Funduszy Europejskich Wiedza, Edukacja, Rozwój w ramach grantu Skrzydła dla innowacji. Gra została wyróżniona jako jedna z 4 najlepiej ocenionych w Polsce.
Alicja Kruszyńska- Chudzik
Pedagog
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkole oraz w poradni.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy.
ZADANIA
- Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. 1 – 4
- Diagnoza dysleksji
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia pedagogiczna
- Współprowadzenie Szkoły dla Rodziców i Wychowawców cz. I, II, III
- Społeczny Inspektor ochrony danych
PROGRAMY I WARSZTATY
- Szkoła dla rodziców i wychowawców – cz. I, II, III.
- Jak rozbroić agresję?
- Skuteczne uczenie się.
- Tolerancja.
Anna Bajon
Pedagog
Nauczyciel mianowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w placówkach oświatowych oraz podczas prowadzenia zajęć artystycznych.
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy koncentrując się na podejściu holistycznym, terapeutycznej pracy z emocjami i motywacją.
ZADANIA
- Diagnoza pedagogiczna uczniów
- Diagnoza dysleksji
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia pedagogiczna metodą F.Warnkego oraz EEG Biofeedback
- Współprowadzenie Szkoły dla Rodziców i Wychowawców cz. I,II,III
- Koordynator „Sieci współpracy i samokształcenia pedagogów szkół i placówek powiatu pyrzyckiego”
PROGRAMY
- Szkoła dla rodziców i wychowawców
- W roku 2017, wspólnie z Teresą Mamos opracowała nowatorską grę edukacyjną dla dorosłych podnoszącą kompetencje komunikacyjne
Jolanta Dubicka
Pedagog , doradca zawodowy, terapeuta
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkołach oraz w poradni
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy
ZADANIA
- Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. IV – VIII
- Diagnoza dysleksji i dyskalkulii
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia pedagogiczna z wykorzystaniem metod: kinezjologia edukacyjna Paula Dennisona, Terapia EEG Biofeedback, Warnkego, InstrumentalEnrichment® ReuvenaFeuersteina.
- diagnoza pod kątem wyboru zawodu i kierunku dalszego kształcenia, wspieranie młodzieży w wyborze dalszej ścieżki edukacyjno – zawodowej poprzez poradnictwo indywidualne i zajęcia grupowe
PROGRAMY I WARSZTATY
- Jak rozbroić agresję?
- Skuteczne uczenie się.
- Tolerancja.
- Warsztaty zawodoznawcze.
Justyna Kasperska
Psycholog, psychoterapeuta systemowy w procesie certyfikacji (ukończony Podstawowy Kurs Terapii Systemowej, Aktualnie w trakcie Kurs Zaawansowany Terapii Systemowej)
Nauczyciel kontraktowy
Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w pracy w szkołach i innych placówkach oświatowych (Punkt Interwencji Kryzysowej, PCPR, Orzecznictwo, punkt wsparcia dla osób pokrzywdzonych przestępstwem)
Studia podyplomowe: Edukacja rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i terapia osób z zespołem Downa, zespołem Aspergera, zespołem Jacobsena, autyzmem, dziecięcym porażeniem mózgowym.
ZADANIA
- Diagnoza psychologiczna uczniów w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom o charakterze psychoedukacyjnym w zakresie norm rozwojowych rozwoju psychomotorycznego, emocjonalnego oraz społecznego
- Współtworzenie i prowadzenie “Sieci Psychologów” w powiecie pyrzyckim w celu wymiany doświadczeń oraz koleżeńskiej superwizji
- Wspomaganie pracy szkół w formie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych, rodziców i uczniów oraz ich psychoedukacja
- Terapia psychologiczna (praca z lękiem, wsparcie w kryzysie, w trudnościach wynikających okresu adolescencji, rozwój procesów poznawczych takich jak uwaga, pamieć itp. lub innych w zależności od zapotrzebowania)
- Psychoterapia indywidualna
- Interwencja Kryzysowa (obejmowanie opieką osób w kryzysie zarówno indywidualnie jak i grupowo w zależności od zapotrzebowania)
PROGRAMY I WARSZTATY
- Edukacja Seksualna dzieci, młodzieży i rodziców mająca na celu rozwiązanie trudnych,
- Terapia lęku i innych trudnych emocji w ujęciu systemowym oraz behawioralno – poznawczym
- Rozwijanie umiejętności poznawczych, warsztat
Kamila Wojszkun-Piasecka
Psycholog
Nauczyciel
mianowany
Posiada
wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich
rodzicami zdobyte w pracy w szkołach oraz w poradni.
Nieustannie
doskonali swój warsztat pracy.
ZADANIA
- Diagnoza psychologiczna uczniów w wieku szkolnym
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Wspomaganie pracy szkół w formie prowadzenia szkoleń oraz psychoedukacji
- Terapia psychologiczna (praca z lękiem, kryzysem, trudnościami wieku dojrzewania)
- Doradca zawodowy
PROGRAMY I WARSZTATY
- Trening uczenia się
Ludwika Durkin
Neurologopedia, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta, provider metody Johansena
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkołach oraz w poradni
Stale doskonali swój warsztat pracy szkoląc się i wdrażając różnorodne metody oraz kreatywnie tworzy nowe pomoce dydaktyczne
ZADANIA
- Diagnoza logopedyczna w zakresie artykulacji, zasobu słownikowego, stopnia opanowania języka polskiego, płynności, komunikacji dzieci i młodzieży – od urodzenia do ukończenia kształcenia
- Diagnoza słuchu dla potrzeb IAS
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia logopedyczna z wykorzystaniem metod: dr Chęćka niepłynności mowy, języka migowego, elementów metody Krakowskiej, Verbo – tonalnej, kinezjologii edukacyjnej Paula Dennisona, Johansena, Warnkego, komunikacji alternatywnej AAC, masażu logopedycznego, programowanie języka u dzieci z wadą słuchu
- Koordynowanie pracy sieci samokształcenia i współpracy dla logopedów z powiatu pyrzyckiego.
WARSZTAT PRACY
- Praca z dzieckiem z wadą słuchu, programowanie języka od głoski po zdanie
- Wykorzystanie metod słuchowych w terapii logopedycznej
- Wykorzystanie masażu logopedycznego w terapii dzieci z afazją, Zespołem Downa, Zespołem Retta, z autyzmem i Aspergerem oraz z upośledzeniem umysłowym
- Zastosowanie metody IAS jako wsparcie dla dzieci z zaburzeniem uwagi słuchowej
- Warsztaty dla logopedów.
Wioletta Burda
Pedagog
Nauczyciel dyplomowany
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz ich rodzicami zdobyte w szkole oraz w poradni
Nieustannie doskonali swój warsztat pracy
ZADANIA
- Diagnoza pedagogiczna uczniów kl. 1 – 3 oraz dzieci w wieku przedszkolnym
- Diagnoza dysleksji
- Diagnoza gotowości szkolnej
- Udzielanie konsultacji indywidualnych, porad, wskazówek rodzicom i nauczycielom
- Terapia pedagogiczna, w tym z wykorzystaniem EEG – Biofeedback oraz Warnkego